Life is a highway

1. En bild på favorithästen
2. Min första "kärlek" inom ridsporten
3. En av mina favoritbilder
4. Min största rädsla inom ridsporten
5. En sak som aldrig får hända
6. Min första pojkvän
7. En syn på mig själv.
8. En låt som påmminer om någon jag älskar
9. Någon som får mig att må bra.
10. En bild som gör mig glad
11. Min hösta önskan
12. Min familj
13. Låtar som jag lyssnar på när jag är glad eller ledsen
14. Något jag vill göra
15. Någon/Några som jag vill träffa igen
16. 15 saker du inte visste om mig
( antagligen då, hehe )
-

-
* Mina två favoriträtter är Vesuvio och Sibylla Nuggets meal, om man säger så.
Dööööööör, så gott. <3
-
Kort från min mobil... x'd
-
* Jag har världens sämsta kondition just nu, men hade as bra för något år sen, hehe.. Förra året fick jag MVG två gånger på Coopers, nu fick jag liksom IG .. Eller ja, F som det heter.
-
* Jag sjunger typ hela tiden, men jag är as dålig på det hehe.
-
* Jag älskar att sova.
-
* Jag gillar typ alla slags filmer, men är minst förtjust i komedi.
-
* Jag kan äta hur mycket som helst en dag, och en annan kanske jag äter knappt ingenting. :o
-
* Jag har så sjukt lätt för att spela. Om jag är ledsen så kan jag få alla att tro att jag är superlycklig liksom.. Inte för att det händer ofta, men ni fattar.
-
* Jag vet inget bättre än att öppna en iskall coca cola efter att jag har varit i stallet.
-
* Jag svär hela tiden typ, och jag skojar inte.. Ni ska se när jag blir arg, herregud. Men försöker bättra mig. ;)
-
* När det blir för mycket för mig, för stressigt o.s.v, så antingen får jag typ panik eller så bara skiter jag i allting och så tänker jag "det får bli som det bli."
-
* Jag gråter as lätt till filmer.. Oavsett vilken handling, jag grät åt t.ex. Gladiator, Eight Below, Aurore, Romeo
and Juliet, alltså alla olika sorts filmer. Och ibland gråter jag verkligen as mycket, pinsamt hehe.
-
* Jag är as lat, hehe.
-
* Jag gillar att få sånna här, "kickar." När man hoppar till för att man blir rädd för något, när man flyger av hästen, alltså man får verkligen känslan " fan, jag lever! "
-
* Jag kan vara superkänslig för saker som inte ens spelar roll ibland, och ibland så kanske jag knappt bryr mig alls.
-
* Jag ger aldrig upp, nästan aldrig. 9/10 gånger liksom.  xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0