All this way

Hallojs!
-
Igår somnade jag vid klockan 4 på morgonen, kunde inte sova. Skulle ju släppa ut hästarna så upp vid 7 igen, 3 timmar sömn, härligt ! Trodde jag skulle dö, men jag överlevde. Jag var så trött så när väckarklockan ringde så gick jag upp och tände lyset och bara " Vad är det som låter? " Fattade inte det förrens en halv minut typ, hehe..
Jaja, sen var det med Pappa och åka till Gislaved, handlade lite och han besiktjade bilen, våra snygga Volvo v70. Se vad jag kan ! ;)
-
Sen var det stallet. Först gick Prince och segade sig men han piggnade till efter en stund! Var en ganska lång runda, vi körde på favvovägen och det förstod Prince, som han sprang! På galoppsträckan blev det först trav men sen fick jag över han i galopp, efter det så tvärnitade han och blev rädd för träd och stenar, men sen så tog han galopp.. Har aldrig sett någon häst galoppera så fort, jävlar vad det gick! Sen så stack han för mig också, han sprang som fan men stannade tillslut när han såg en gammal tant som gick som han blev rädd för. Sen ville han springa ikapp med henne också, bra !
Nej, men är as glad, det gick superbra. Min galna fina häst! <3


Bild från dagen, Lodis är ju så söt..


Bild från i somras, fiinisen <3


Hej jag heter Prince och jag vill äta gräs!

Världens finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0