Wrong turn 4

Nehepp, nu är jag så otroligt trött, har luggit och somnat typ, och det får jag inte!
Jag måste sova länge imorgon så att jag inte blir trött imorgon, ska ju fira nyår med kompisar. Jag ska vara den som somnar sist och därmed måste jag sova länge.
Hehe, förra året satt jag och Silvia uppe till klockan 7, vi gjorde pommes klockan halv 5 och Fanny somnade typ vid 4, hehe.
Nehepp, nu ska jag kolla på Wrong Turn 4 för att försöka hålla mig vaken.
Jag hatar egentligen dom filmerna, äckliga och patetiska.
men har inget bättre val.. :(





Kommentarer
Postat av: Hilda :)

Tjo :)

Ifall ni vill va med i årets blogg så chekka in min blogg :) Skulle va as kul! vinnaren utses ikväll! :)

2011-12-31 @ 13:41:32
URL: http://hildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0