Ännu en dag avklarad!

Som Fanny skrev innan åkte vi ju och badade, eller ja, Macke och Fanny hoppade i 1 gång, sen var det bara jag som badade.
Jag älskar att bada, oavsett om det är varmt eller kallt, hehe.
-
Stack till stallet runt 10, och är nyss hemkommen.Blev ingen ridning då det började mörkna, men han blev iallafall ompysslad och fick sin mat, så lite nöjd blev han iallafall. :)
-
Imorgon ska jag till jävla tandläkaren, usch, gillar inte att åka dit.
Efter det åker vi kanske och shoppar, får se. Jag hatar att shoppa, det är så himla tråkigt så det är inte sant. Men får väl passa på nu när det är rea och köpa massor så jag slipper åka dit på ett tag, haha.
Nu ska jag kolla lite film, eftersom min msn cpar. ;)


Lagom gammal och charmig bild på min Prince! ;)




Kommentarer
Postat av: emma.

hahaha känner samma sak här!

aaas tråkigt o shoppa! men gött o ha gjort de så har man kläder för ett tag iaf ;) :D

2011-07-31 @ 23:45:49
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0