Next to you

Har precis kollat klart på Blue Crush 2, den var faktiskt bra.
Sevärd film, iallafall om man inte har något att göra en lördagskväll.
Jag är iallafall supertrött, fast jag har ingen lust att sova ännu.
Jag måste faktiskt erkänna att ni är grymma, första dagen och statistiken är super!
-
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, först och främst sova ut ordentligt vilket jag inte gjort på evigheter.
Sedan blir det stallet, blir nog en liten längre skogsrunda eller vila, har inte bestämt mig ännu.
På kvällen får vi se vad som händer, jag hoppas på något kul iallafall.
Så nu vet ni vart jag håller hus ifall det är är dålig uppdatering från min sida! :)
~~~
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Solin

fin blogg!

allt bra? :) ♥

2011-07-31 @ 09:56:47
URL: http://mjws.blogg.se/
Postat av: Solin

sv: vad kul!

vad gör ni då? :) ♥

2011-07-31 @ 10:33:44
URL: http://mjws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0