Reply

Jag håller på att lyssna om och om och om och om och oooom på - Nice Guys, Kevjumba, Ryan Higa & Chester See-
sååå bra !
Inatt la jag t.o.m datan jämte sängen och tog på mig ett par hörlurar och tryckte ''queue'' ungefär 50 gånger. haha !


Tog med systemkameran först, men nähäää det funkade ju inte -.-' så blir dålig kvalité.



Var ute och tog lite kort på hundarna med, så här kommer några bilder ! '


Yazzi


Undi & Yazzi


Undi



Undi & Yazzi



Nu snart ska jag till stallet och om ni är snälla, får ni nog några bilder med ! :)




Kommentarer
Postat av: amanda

sv; hihi tack. Hehe jag fotar med en videokamera :D

kram

2011-07-31 @ 15:59:14
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0