Dagens ridpass 9/11

Idag blev det paddocken, lite hoppning samt bommar.
-
I början var han segisch, men han kommer alltid igång efter en liten stund. I början så gick galoppen ganska så dåligt, men efter en stund när jag fick igång han så gick det super! :'D
Bomövningarna gick också bra, han lyfter så fint på fötterna lilla Prince.
Sedan hoppade vi lite, började lite smått och först hoppade sånna där verkligen "travhopp," men sedan så lyfte han och hoppade snyggt!
Sedan ville jag testa och hoppa lite högre, vi hoppade 85 cm! :') Trodde faktiskt att han skulle vägra men icke. Jaja, tog det bara en gång sedan fick Moa och Emilia skritta runt honom lite.
-
-
Men är nöjd med dagens ridpass, supernöjd! :)
Jag har en sån otroligt bra häst!
Btw, snart så får jag ta och dra ihop en snygg outfit och fixa hit någon som fotar och rida med min über snygga nya outfit, och sedan ha ett rejält hoppass!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0