Hissar & Dissar !

-
-
* Spotify!
Bäst.
-
-
* Att det är Fredag imorgon!
Wiiiho ! :D
-
* Min underbara häst.
Världens, underbaraste, bästaste, finaste varelse på denna jord! Han slår alla. <3
( Okej, han har delad första plats med Brunte, men ändå. )
-
Mina små pojkar! <3
-
* När man skrattar oavbrutet, tills tårarna bara rinner och man inte får luft!
Ett gott skratt förlänger livet, då måste jag vara odödlig. :D
-

-
-
* Dreamhack! Alla är fan typ där, osociala och datanördar ( ;) ) så sitter man typ här ensam.. :o
Kanske hälsar på, på lördag, men men.
-
google bilder, ehe.
-
-
* Radion!
Visst, lyssnar ganska mycket på radion när jag är i stallet, men det går typ samma låtar om & om igen..
-
* Mörker!
Ååh, hatar det.. (A)
-
* Tyska!
Så sjukt tråkigt.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0