It's now I'm starting to realise that I have feelings for you

Halloojs!
-
Idag var det ju dreamhack som gällde.
Herregud, det i början var det sååå sjuuuuuukt lamt. Killarna var så jävla inne i deras spel, dem sa typ inte ens hej.. Så för det mesta gick jag, Fanny och Ellis runt men ah, i slutet var det roligare.
Vi höll på att missa tåget också, haha. Men tågresan hem var awesome, jag och Fanny började flumma lite, hon och jag gapskrattade och Ellis och Filip bara satt där.. xd
Sen gick Ellis in i en stolpe, jag dog av skratt!
Men riktigt skönt att komma hem, är sjukt trött. Så ska väl chilla lite till sen ska jag sova! :)
Så ha det! Fanny lägger ut några bilder sen. :)
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0