pluggeliplugg ._.

yämän !

nu är jag här, lever you knoowwää. men igår var jag inte ens inne på facebook, så då förstår ni hur mayday det var..
Hade tusen läxor och prov, men nu är jag äntligen klar med gympalektionen och så. Det var det jobbigaste och det ska in innan 23.59 idag ^^ så det ska jag genast skicka iväg nu, jao !

Tror ni förresten inte att jag glömde kameran i skolan igen eller..? jooooooooo ! igår med, få ta med den imon, hehe

haha, Danne och Rasse var här för en stund sen med, bara i typ 30 minuter och varför vet jag inte. men det är aldrig fel med sällskap ! :D



ville mest berätta att jag lever och det kommer bli bättre nu med bloggningen ;d





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0