Crazy me

Igår klockan nio på kvällen fick jag en sån här liten galen idé.
-
Jag messade mamma och frågade om jag fick ta med Prince på Clear Rounden som var idag.
Hon sa att om jag planerat det tidigare hade jag fått ( xd ) , men jaja.
-
Nu ska jag ge mig fan på att jag ska ut på nästa Clear Round ( om det inte är för kallt och inte snö vill säga. ).
Därför ska jag börja hoppa igen lite smått, ta någon ridlektion och åka till ett ridhus och rida lite, så får vi se hur det funkar med transporten och så.
( När vi hämtade honom första gången så slet han sig tre gånger tror jag, helt crazy var han då. )

Bara så att ni vet och bara för att jag inte har något kul att skriva om. ;)






Kommentarer
Postat av: EMELIEHONG

tack :D

2011-10-23 @ 20:25:18
URL: http://emeliehong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0