Dag 21 – Det här saknar jag

Jag skulle nog säga att jag saknar hur det var när man var yngre. -Okey det lät som om jag var vuxen eller nåt men ni fattar, haha- När man bara liksom var med alla och höll på med allt möjligt.

Nu är det bara massa rykten och skitsnack bakom ryggen på en. Och man får reda på det genom någon annan eller typ i korridoren när man hör massa snacka. Nää, sånt gillar vi inte.

och sen om någon hör ett rykte om någon, ja då ska den givetvis fråga massa andra om det är sant och inte fråga den personen. amen bra jobbat.



Men visst, ibland är ryktet sant, fast då är det ju inget rykte längre ;d  Då är det faktaaa. Och då får man bara acceptera att så är det med den personen/personerna.

Fast det är ju bara min årsikt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0