Dagens ridpass 29/10

Idag blev det uteritt.
-
Åh, jag blev lite sådär småsur i början. Prince kom till mig, men sen kommer självklart Spender där, ställer sig framför och sen galopperar iväg som ett skott. Prince får självklart panik, jag släpper honom och han drar iväg som ett skott + stiger mig på foten, aj. ( Fick gå och hämta honom igen sen. -.- )
-
Jaja, i början gick det bra av ridturen, men han var ganska spänd. Han fick lite damp ( hehe ) för han blev rädd för några rör, men men.
Sen så skulle vi galoppera på en galoppsträcka, där drar Prince på som sjutton och det typ omöjligt att stanna honom då. Självklart galopperar han som fan, sen ser han en tant som går i reflexväst + en vattenpöl framför så han verkligen TVÄRTSTANNAR.
Jag bara flög fram, men satt kvar och tanten kollade förskräckt på oss, så sa jag typ såhär : Hej! :D
Hon ba; Har inte hästen någon ordning på benen?!
Jag ba; Ehh.. Nej inte direkt xd
Där dog jag lite.. xd
Hon flyttade sig iallafall ordentligt, det var en ganska stor väg men hon gick in i skogen vid ett träd, jag menar, hallå så galen är inte min häst.. Eller ? ;)
-
Smart som man är så hade jag glömt att det var älgjakt, ajjabajja!


Typ såhär såg det ut x'D
-

Gammal bild på galen häst! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0