Du är bra som du är

Hallojs!
-
Sorry för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp. Det var ett gäng som sov över hos mig, - 13 st - och jag har liksom inte haft lust att blogga då, eller tid.
Men vi har gjort massor, vi la oss inte förrens 7 på morgonen och sov till ungefär 8.30, alltså inte mycket till sömn.
Har känt mig helt konstig idag, som att jag inte varit riktigt medveten om världen, liksom lite borta haha, så trött är jag haha.
Var i stallet också innan, hovslagaren kom idag. Prince han var så gosig och lugn, och skötte sig super! :)
Fanny har bilderna, så dem kommer nog upp så småningom.
Sååå himla skönt med Höstlov! Sova länge och hinna rida innan det blir mörkt, love it!
-
Men nu ikväll ska jag kolla på två filmer, Trust och If Only.
Så vi höres folks! :)


Världens finaste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0