Ensam är stark, det är sån jag blev.

TjenaTjena!
Idag var det så sjukt lamt i skolan, så tråkigt hade vi. Vi hade håltimma idag, så boring är det ibland. Vi typ satt och snackade om ingenting, tråkade sönder och ah.
Jaja, tur att det finns lite roligt folk och tur att jag har mig själv så jag kan sitta och skratta åt mina dåliga skämt! ;)
Idag blir det plugg och sen så ska jag läsa en bok.. Ska läsa typ 400 sidor på några dagar, mindre kul!
Men nu ska jag lyssna på lite musik och spela lite spel med älskade lillasyster!
Mer uppdatering kommer sen, så håll utkik! :)

¨




Kommentarer
Postat av: emma.

åh tack sötnos :)! <3



gött med bara 1 timme ändå, imån har jag 3 timmar.. det suuuuuuuuugeeer.. finns INGENTING att göra :o :s

2011-10-03 @ 17:44:03
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: emelie [foto]

sv: Haha, nej något fotograf skulle jag nog inte kalla mig. Jag bara mest har kameran ofta till hands och fotar det jag ser. Och det är jättekul att du gillar mina bilder! :)

2011-10-03 @ 20:25:37
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0