Give me a chans to love you

Hallojs!
-
För några blir väl detta ett godmorgon, men jag har varit vaken i ungefär 5 timmar nu.
Första gången jag steg upp före Fanny på en helg ? ;)
Det gick superbra att stiga upp idag, men jag är så efterbliven så när jag vaknade satt jag och tänkte i säkert 1 minut bara " Varför har jag ställt klockan såhär tidigt? Det är ju inte skola eller.. ? " Sen kom jag på att jag skulle släppa ut hästarna, haha.
Jaja, hästarna var glada att komma ut, det första Prince gjorde var att galoppera runt, han fick syn på en älg som han tyckte var väldigt intressant! :)
Jaja, efter det så mockade jag, fyllde på hönäten och så. Om vädret håller uppe så longerar jag nog Prince en sväng innan han ska få gå inne, så han får röra på sig. Om han inte har ont vill säga.
Synd att han har tappat en sko, annars var jag riktigt sugen på att hoppa! :) Har inte hoppat på 4 månader..
-
-
Ah, han har sån gullig hoppstil ibland ! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jättefin blogg! :)

2011-10-09 @ 13:04:06
URL: http://juuussek.blogg.se/
Postat av: ina

tack :D

2011-10-11 @ 20:50:37
URL: http://cavaliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0