Hold your head up high, and this pain will die somehow

Hallojs!
Idag var det ju som sagt Trajet.
Det gick bra för våran grupp tycker jag, vi slog rekord på dem två första stationerna så det var fett nice, men ah på vissa gick det  inte så bra, haha. Vi gick ju som pundare och haha, vi lyckades väl lite iallafall. ;)
Vi slutade tidigare iallafall, och ah jag har sån träningsvärk överallt, vi gick typ 1 mil eller något.. ._.
Sen så var jag, Fanny och Kimman lite och tog kort på allt möjligt i Hillerstorp.
När jag kom hem så åkte jag upp direkt till stallet, jag mockade och fixade inför natten! :) Det gick skitsnabbt att mocka, tur att Prince bajsar på ett och samma ställe, haha. ;)
Min underbara Mamma släpper in dem ikväll, och ut dem imorgon! Men jag ska släppa ut dem på Söndag iallafall, får se hur det går, jag lär vara så trött så jag somnar i höet, haha!
Men ska dra till Hillerstorp om en liten stund, så vi synes ! :)


Kimman får stå för bilden idag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0