ooups, I did it again..

sorry, dålig uppdatering för mee ! men orkade inte blogga efter stallet, då jag gjorde den där bokredovisningen.
( som jag är klar nu med förresten :D:D:D:D:D:D )

Det blev en ridtur vid galoppsträckan där det blev full galopp och sedan hem. Nu sitter jag här och kom precis hem fån en springtur, sköönt !

Imorgon slutar jag vid 13.30 meeed ! ååh ! awesooome

oj, pappa skrek till nu, så jag antar att Sverige gjorde mål ? hahaha är ett sånt stort fotbollsfan så det finns inte ! :D



yeah, ni får en bild på Filip. 9B är på prao, så erkänner att jag saknar dem lite, bara liite !

nej, nu blir det duschen :)




Kommentarer
Postat av: wilma

Sv: Tack;)

2011-10-12 @ 07:27:04
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0