Underbar

Hallojs!
-
-
Det var typ sååååhäääääär skönt att få sova ut idag! La mig runt halv ett och sov typ till elva, det duger gott för mig. ;) Så nu är jag utvilad och känner mig frisk, haha om man kan säga så.
-
Var i stallet innan, mockade och fixade och så. Skulle egentligen rida men grannen har satt för så hennes hästar går över en väg, och den vägen leder typ till alla ridvägar jag rider på.. Jaja, får väl börja rida andra vägar då, fast jag inte gillar det så mycket för då måste man rida på vägen. Visst, Prince han är ju trafiksäker och han är väl inte så tittig och så kanske, men ändå, dessa jävla bilförare har ju ingen jävla respekt. -.- ( Just so u know så brukar jag peka fuckyou till dem när dem åker förbi. :) )
Jaja, istället så var jag ute i hagen och gosade med honom. I början var han väl lite småsur kändes det som, men sen så släppte det och han blev så gosig, hihi. :'')
Han var iallafall supertrött. ^^
-
Tog några suuuuupersöta bilder på honom men vet fan inte hur man laddar in från nya mobilen. -.-
-
Ikväll får vi se vad som händer, men vi höres! :)








Jag älskar dig lilla gubben, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0