I will never love you again

Hallojs!
-
Det har varit en riktigt skitdag idag, haha. Skolan fullkomligt sööög. Jaja, när jag kom hem så stack jag till hästen, mockade och gav dem lite mat, gosade med Prince i hagen.
-
Men jaja, nu till dem överbra nyheterna!
Jag åker till Laura imorgon och stannar där tills söndag ! :D
Vi ska ha det så himla kul. Laura, min allra bästavän, tjejen som alltid får mig att kämpa och den som alltid finns där när man har det svårt.
Så ja, lär väl bli ganska seg uppdatering för min del då jag åker direkt efter skolan imorgon.
Men bjussar på några bilder, sen hörs vi väl så småningom. :)
Prince, jag och Laura :)
Laura och Prince !

Laura och hennes häst, Honey! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

sv: tack :D <3

2011-10-13 @ 18:34:40
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: emma.

wow, nu hänger jag inte med i snackat om laura..? :o

2011-10-13 @ 19:19:44
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0