Whatever you do, I do it too ♥

Sämst helg har det varit! och jag skojar inte. Liksom

Fredagen: alla är ute då, ingen är inne på datan. Kunde inte åka till Hillerstorp heller för den delen. La mig tidigt för att jag skulle till stallet.

lördagen: Upp och släppte ut hästarna på morgonen. Kom hem vid typ 10.00 och hade ingenting att göra ._.
Kunde inte rida för det var älgjakt där... och vid typ 21.00 cyklade jag ju upp igen och slöppte in hästarna.

Söndagen: Red på förmiddagen, pluggade lite och vid 18.00 blir det kyrkan. ruuliigt !


Dessutom har ju Sofie varit borta hela helgen med. Nu vet jag inte heller vad jag ska göra. Kul liv. japp.



Ni får en bild på mig och Sofie, bara för att.



nu
avslutar
jag
detta
inlägget

bara

alla
vet
:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0