Bildbomb

HejHej!
Jag har haft det så lamt med bloggandet nu det senaste. Händer inget direkt. Skolan tar upp tid samt pluggandet, och ah det har inte varit ridväder de senaste, blåsit och regnat, vägarna är halvt förstörda och paddocken är helt blöt + grannes hästar går i den sist jag kollade. Idag var jag iallafall och pussade lite på honom.
Därför blir det en bildbomb på Prince, alla är tagna i olika tillfällen,alltså kan det vara månader emellan.




















































Det var lite bilder, de flesta har ni sett innan men ändå. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är så otroligt fin din lilla Prince! :)

2011-09-14 @ 21:24:59
URL: http://hhannaglaad.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: awww så söt! :) Ja jag trivs verkligen väldigt bra med honom, och jag hoppas han trivs lika bra med mig! :)

2011-09-14 @ 22:40:50
URL: http://hhannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0