Dagens ridpass 3/9

Jag ska vara ärlig om dagens ridpass.
Började bra, han var ganska seg, inte så kul att rida dressyr tycker Prince, anledningen till att jag inte gör det så ofta heller.
Jag skulle fatta galopp, han sticker i full galopp och sparkar bakut och allting flera gånger.
Upprepade det igen. Sedan så ville han sticka nästan hela tiden och sparkade bakut ett par gånger.
Rena miraklet att jag satt kvar haha.
Men i slutet lugnade han ner sig. Jag vet ärligt talat inte om han bara är glad när han gör så, om han vill slänga av mig eller om han har ont ?
Jag har mina aningar om att det är något med tänderna, men han har ALDRIG gjort såhär innan.
Men ska se hur han är imorgon, är nästan säker på att han kommer vara "sig själv."
-
Mycket text men här är lite bilder.
-












HAha galen häst !


så sticker vi iväg här ja.. det gick jävligt fort kan jag lova..
KOLLA MITT LEENDE HAHAH..




Put the ass up in the air !














Som ni ser så ah, sitsen var inte så bra och vi samarbetade inte så mycket. Vissa bilder ser rent utav hemska ut haha, och ah.
Mer bilder kommer med tiden!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojchh vad han hoppar, haha! :D



sv. Hihi kul att du tyckte det! :D<3

2011-09-03 @ 20:36:16
URL: http://jumpingstars.blogg.se/
Postat av: kuken

fy fan vilken kuk den har sofie !! :O<3

2011-09-03 @ 20:57:02
Postat av: ebba

ojj han hoppar inte lite :D

2011-09-03 @ 22:06:47
URL: http://ebbaahansen.blogg.se/
Postat av: Lisa @LillaBullen

Haha söt han är! Och ni är fina tillsammans ändå :)

2011-09-04 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0