Good feeling

Hejsan!
-
Idag har jag varit supertrött, och tråkiga lektioner också. Iallafall, så lyssnar jag på musik, pluggar och ska snart kolla på One Tree Hill snart. ( Är på säsong 5 nu. )
Jag har inte ätit alls mycket idag då jag vill vara superhungrig tills vi käkar pizza ikväll! :)
Imorgon ska vi troligen hänga med min kompis Silvia hem, Sibylla eller pizza blir det då. Haha, jag bara älskar sån mat! ;)
Men nehepp, kommer upp något kul inlägg senare.
Ha det bra så länge ! :)



Gammal hoppbild på Prince. När jag tänker efter så var det flera månader sen jag hoppade, eller ja i paddocken då.


Kommentarer
Postat av: emma.

ååh du är fin sofie! glad du gör mig :)

är one tree hill bra eller? har lust o börja kolla på ngn ny serie ;)

2011-09-20 @ 17:51:02
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0