love me as I am, or don't love me at all

Ärligt talat, mitt liv är bara så boring ibland.
Idag har vi firat min storebror, som förövrigt fyllde 16 igår. 16 år låter ganska stort, men alltså, han är inte så stor egentligen. ;Pp
Jag har varit så himlans trött de senaste dagarna. Ska upp tidigt både Lördag och Söndag, mindre kul.
Haha, jag är så himla töntig. Sitter och typ klagar på mitt liv men ah, det är egentligen inget som hänt man drar bara ihop småsaker, som plattången,  och vädret gör mig bara så off.
Men nehepp, nu ska vi vara lite positiva.
-
På Lördag är det match, på Söndag kyrkan och sen vet jag inte så mycket mer.
Ska rida Prince en av våra små favvorunder och sen en långrunda hade jag tänkt. Får vänta med att rida dressyr, haha grannens hästar går i paddocken och jag rider helst inte på en äng igen.. Även om jag tycker att det är lite småroligt så blir jag lite osäker. Inte rädd men osäker. ;)
Liksom, nu ska jag vara ärlig, ärligare än dem flesta vågar. Jag vet att det blir ibland att jag rycker till Prince i munnen när han sparkar bakut och så, men det är inte meningen. Det är många som skulle flygit av om han gör så, jag tappar balansen och sitsen och ah, jag har tur att jag sitter kvar helt enkelt. Alla gör misstag och jag får dåligt samvete om jag bara ryter till lite på honom.. Liksom, det är så svårt att förklara.
Jag vill att vi gör det tillsammans, jag vill att vi gör sånt han vill,  att han få välja vägar och tempo, inte bara det jag vill. Prince behöver inte kunna gå ner i form, han behöver inte hoppa, han behöver bara ge mig en chans och försöka förstå att jag vill göra det han vill.
Ska faktiskt försöka få hit en "hästviskare", en person som kan prata med hästar och se vad Prince vill. Om jag vill och vågar vill säga.
Men nehepp, lite bilder.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0