Paaaaniiiik

Hej sämst uppdatering!
Skolan var ganska chill idag. Iallafall, så åkte jag till Ullared direkt efter att jag kommit hem från skolan.
Handlade ganska mycket.. Fast ändå köpte jag inte allt jag ville ha, buhu.
För en gångs skull så köpte jag faktiskt lite saker till mig själv, brukar bara vara till hästarna annars.. Och ALDRIG kläder.
Men ja, ni får lite dåliga snabba bilder, och ja plaggen ser helt fuckade ut på bilderna och jag tog dem i panik, känns som om jag ligger helt efter i världen när jag inte sitter vid datan.
PANIK PANIK PANIK
PANIK PANIK PANIK
PANIK PANIK PANIK
PANIK PANIK PANIK PANIK PANIK PANIK






En affisch på Taylor Lautner, grr haha.
Hann inte sätta upp den, haha..



Jacka :)



Tröja.. Och mina fina fötter HAHAHAH..
Okej, tröjan ser inte så snygg ut på bilden men jag tycker det är as snygg irl.



Tröja, byxor.



HAHAHA, mamma köpte till mig..




Svettäcke till Prince.


En röd ridtröja. Ååh den kommer bli så fett nice till min röda outfit till Prince ! :D



Gympa tröja ;)



Hästtröja



Häst godis, Man & Svans, borste, gummiband, häststrumpor.



Hårinpackning och hårspray.



Massa randoms o.s.v



randoms igen



Byxor och strumpor



Kattgodis, tuggummi.
Som ni ser, halvdåliga bilder men sktisamma. Btw, kan lova att jag glömt något men skitsamma igen. ;)
Har inte kollat på OTH idag heller, tror jag dör.
Men är as trött, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Najsiga grejjer :D

2011-09-02 @ 15:51:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0