Until you kissed my lips and you saved me

Godmorgon!
Oj oj oj, klockan är minsann inte så mycket.
Jag väcktes idag tidigt på morgonen av Moa och lilla Smulan som kom och väckte mig, små sötisarna.
Hon ligger och sover jämte mig nu, haha hon är så gullig lilla Smulan. :3
Idag har vi konfa direkt efter skolan, så det lär bli ganska dålig uppdatering tror jag. Har plugg också och jag måste verkligen plugga nu, jag ska satsa så mycket jag kan. Nästan iallafall. ;) Måste iallafall få något A.
Det är ju skitkul att börja skolveckan med Engelska. Jag hatar Engelska, och Tyska. ._.
Jag är så trött att jag klarar knappt hålla ögonen öppna, haha. :(
Men nehepp, vi hörs senare ! :)


Smulan :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0