Hold your head up high, and this pain will die, somehow..

Hallojs!
-
Jag och Fanny har väl inte samma åsikt om gårdagen, hehe. ;)
Nej, jag hade det faktiskt väldigt kul! Det var skönt att bara umgås med alla roliga vänner då jag inte gör det så ofta längre, tyvärr. Hehe.
Så tack för gårdagen alla snyggingar!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Vaknade nyss, jag är verkligen helt störd! HAAHAHA, inatt vaknade jag upp runt 3, satte mig upp och frågade; är ni vakna?
Och, jag typ tänkte att alla jag var med ikväll var i rummet, och det var ingen dröm eftersom att jag därpå sa; fyfan vad törsig jag är och gick ner och drack. Haha. :(
Nu sitter jag iallafall här, ska nog städa mitt rum och vet inte riktigt när Felicia kommer! :)
Men vet att vi kommer ha väldigt kul och kan säga att våra munner kommer gå non-stop! ( säger man så? O.o xd )
Vi hörs antagligen senare! :)

randooom bilder.

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0