Stupid with you

Hallojs!
-
Förlåt för ännu en dag med dålig uppdatering från min sida.
Sov till halv tolv, var helt slut efter gårdagen. Sen så stack jag och firade farmor, var där i några timmar. Sen stack jag hem och sen drog jag till stallet och fixade hagarna.
Sen så tog jag ut Prince så Linus fick rida en jätteliten sväng. Daaamn, sjukt stark är han, hade ju bara grimma och grimskaft och han lyssnar inte då, haha..
Sen så hoppade jag upp helt löst med det, åh han gjorde ingenting. Fyfan vad härligt det var, det är sånna stunder jag inser hur mycket han faktiskt betyder.
Min älskade häst!
Imorgon så ska jag släppa ut hästarna, ska rida Prince och Curiosa och antagligen drar jag till Hillerstorp också. Inte en ledig sekund. ;)
Och just nu är jag bara sådär lycklig. Min häst är så grymt sjukt jävla bra. :'')
Men vi hörs senare! :)



Prince, jag och lillebror i somras ;)
Se nu hur kort hans man är eller? Han har fått lång nu, hehe ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0