En helt vanlig dag och jag har de bra

Bussen går 7.40 från kulltorp, ska möta Fanny vid skolan för att åka mot Hillerstorp och sedan byta buss där 8.20.
 
På morgonen klampar Fanny in i mitt rum och jag bara; wtf vad gör hon här?!
Sen kollar jag på klockan, 8... oouuups!! ( Vaknade inte, vet inte om väckarklockan gick eller om jag var så trött att jag inte var medveten om att jag stängde av den. )
Slänger mig upp ur sängen, springer ner och tar på mig kläder, Fanny packar mina saker och ut med skorna i handen och Tomas hinner skjutsa oss så vi är vid Hillerstorp 8.15, hur skillat är inte det?!?
Sminkade mig på en random toalett osv, haha!!
 
Resten av dagen har varit hur bra som helst, Fannybanny är grym alltså!! Får fram den omgonaste, galnaste men även roligaste sidan av mig, haha ;)
Har haft jättekul och köpt en hel del faktiskt. orkar inte visa det dock, haha!
 
:D
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0