gårdagen

det var riktigt kul igår på personalfesten som sofie berättade om! temat för klädseln var ju sin egna nation så vi var midsommar. lite enkelt sådär!
 
min nya skönhet hängde såklart med, haha nä men kameran! Det var ju tyvärr rätt dåligt ljus men med det höga iso:t på kameran gick det ändå! men inga toppbra kvalitebilder! :)
 
               
 

har glömt och säga att i fredags kom Edin och Ilijaz! hade inte träffat de på hela sommarlovet, så det var jättekul! Adam kom en sväng med!
 
 
vet att det är tråkigt med ett mils långa inlägg, men när jag jobbar orkar jag inte tänka på bloggen och sen när jag väl är ledig, vill jag göra sånt jag inte hinner när jag jobbar så därför blir det som det blir! 
 
hoppas ni förstår! :D
 
 
-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0