if you don't care, i don't care, simple as that bitch

Hallojs!
 
Idag har jag typ haft fullt upp fast ändå inte, hehe.
Vaknade lagom sent, sen så storstädade jag mitt rum ( jag vet, blev förvånad själv faktiskt. )
och sen har jag inte gjort så mycket. Lagat tacos, kollat på True Blood osv.
Måste bara tipsa, filmen igår ( 21 Jump Street om ni efterblivna missat ;) ;* ) var skitbra! Brukar inte gilla sånna filmer, men typ dog av skratt. Illsnygg är han också.
Är på väldigt bra humör idag, eller okej, det är jag inte men det är jag ändå!!
Nu ska jag kolla på lite filmer, imorgon blir det troligen jkpg med Fanny och på kvällen ska jag rymma till Afrika för jag orkar inte med att skolan börjar.
Puuuuss!!
 
 
tycker egenltinge inte true blood är så bra, haha typ muppigt, men jaja. ;)
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0