nolife

Över 11 timmar vid datan, så har jag hunnit kolla på;
 
The Vampire Diaries
Gossip Girl
The Hunger Games
Chalet girl
Lol
 
Så går det när jag inte jobbar, haha inget liv! 
Imorgon skulle det ju tydligen vara äckelväder, hat på det :)
 
Börjar skolan snart också, åååh jag vill inte. Känns inte som ett sommarlov, har ju jobbat mestadels men det är gött ändå. Sommaren blev kanske inte som jag tänkt mig men den blev riktigt bra ändå!
 
Jaja, nu ska jag fortsätta nörda gossip girl, pusss
 
och förresten, min kompis Lisa skrev ett sånt jävla läsvärt inlägg, ni borde verkligen läsa det och kolla hennes blogg överhuvudtaget, hon är helt grym med sina ponnys!
Har själv varit där och träffat henne och dom och det är sjukt vad duktiga dom e! 
http://lisaaxelssoon.blogg.se/2012/august/godis-till-hastar-vid-traning.html#comment
 
 
old pics
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0