2012 goes mot 2013.

Hahahaha, kommer ni ihåg vilka mål / nyårslöfte jag satte upp för 2012? 
-
Och detta var väl lite mer mål och några nyårslöften för mig:
 
Prince ska ha varit ute minst 4-5 gånger i veckan
Jag ska springa minst 4 gånger i veckan, få ett A på Coopers
Sluta äta så mycket godis, chips, cola o.s.v, och äta mer nyttig mat
Spara pengarna, eller ja hålla i dem och köpa sånt som är VIKTIGT
Skriva minst 3 A-prov
 
Inte ett enda höll jag, haha.. Sen hade jag typ 15 mål med hästarna, jag gjorde 1 och det vara att lära Curiosa puss, lol haha..

Jag tänker inte ens ha ett nyårslöfte detta året, för vet att jag inte kommer hålla det ändå, haha. 
-
Annars måste jag ändå säga att 2012 var ett ganska bra år.
   Det har liksom gått lite upp och ner hela tiden. Ibland har jag mått dåligt, men även en tid när jag mått superbra! Mest bra faktiskt. Jag kan erkänna att jag har förändrats som person, på olika sätt. Hela sommaren jobbade jag ju på HC, och jag hade faktiskt askul och träffade massa nya härliga personer. Det var kanske det som förändrade mig en hel del, att umgås med nytt och främst äldre personer. Men jag har iallafall lärt mig vilka som är mina riktiga vänner och inte. Jag är mycket starkare inom mig själv och det är en bra sak, enligt mig. Singel all the way också! Lite halfbroken ett tag, men life goes on. ;) Annars finns det väl inte så mycket mer att säga?
 
   Nu den sista tiden är det lite paus från hästarna,  jag och mamma bråkade som vanligt om dom och det slutade som det gjorde, därav har jag inte varit däruppe så mycket. Jag hälsar ju på och säger hej men har inte ridit och så nu på ett tag. På ett sätt känns det lite skönt att slippa ha all press på sig och känna sig stressad, det pågår ju typ 1000 saker i livet , men samtidigt är det klart att jag saknar dom och så..
 
Nog om det, vi får väl hoppas att 2013 blir ett av dom bättre åren! 
 
Bjuder på lite bilder från 2012 !
Helt sjukt vad mycket som hänt under bara 1 år. Insane
Lilla Baby Doll kom till världen med. Åh, det finns nog ingen häst med större hjärta än henne. Världens snällaste. Hon kommer bli en sån jävla bra häst.
 

Och så köpte vi den här lilla skiten.. haha, helt sjukt! Hon ser då inte ett dugg ut att hon har arab i blodet, men jag kan säga att det märks, haha!
 
Fått världens underbaraste katt och en superorm.
 
 
Tagit konfirmation och lärt känna massa därifrån. Ganska kul tid ändå, hahaha, dom där illtråka stunderna i kyrkan som jag och Fanny gjorde roliga. Pinsamaste måste varit på julafton när några random kom och skällde på oss lite och bytte plats för vi var "inte tysta." Hahah!badass liksom..
 
Insett att Fanny Simonsson är världens bästa. <3
 

Mina fina vänner. 
 
Längsta inlägget i historian, men hade inget att skriva om och 2012 är ju inte slut förrens om några dagar, men ändå. ;) 
 
//Sofie
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många mål försökte du o nå?

2012-12-28 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0