29 - Någon/några du alltid har roligt med.

1 - Någon du umgås väldigt mycket med.
2 - En bild på dig själv.
3 - En bild på dina husdjur.
4 - En bild på en konstig tid i ditt liv.
5 - En gammal bild på dig själv.
6 - En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7 - En bild som påminner dig om gamla tider.
8 - En person som du saknar.
9 - Någon du skulle vilja byta liv med över en dag.
10 - Någon du tycker är väldigt snäll.
11 - En person som är rolig.
12 - En bild på din vardag.
13 - Du och någon klasskompis.
14 - En bild som du aldrig lagt upp
15 - En person som du vill vara med.
16 - En bild på dig själv.
17 - En ovanlig bild.
18 - En bild på din fritid.
19 - En person som är snygg.
20 - En bild på dina närmaste.
21 - En person som alltid ställer upp för dig.
22 - En bild på en tid du saknar.
23 - En bild från i somras.
24 - En bild som gör dig glad.
25 - En person som alltid gör dig glad.
26 - Någon/några som du alltid har roligt med.
27 - En bild som du alltid skrattar åt.
28 - En tokig bild.
29 - Den nyaste bilden på dig själv.
30 - Någon du aldrig kommer släppa taget om
 
 
åh, när jag ser bild på mitt bruna hår saknar jag det. hihi. Men några jag alltid har roligt med, haha ;)
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0