dansuppvisning

hey! 
har varit på mitt kusinbarns dansuppvisning idag på eftermiddagen, haha så söta. Hon är ju bara 4 år tror jag(?) haha, så det var inget avancerat nummer, men ändå!
 

 
jag vet inte vad jag ska göra ikväll heller. Jonathan skulle gymma såååäää.....kul. Tänkte vara med några asians i gnosjö med för mamma och pappa skulle på bio där, men sen skulle de inte det, man bara ''lugnt, bara lugnt...'' såå är lite deprimerad nu. 
 
nej, lite bilder från dansen blev det i alla fall! 
 
 

den söta tjejen i one piecen är mitt lilla kusinbarn.
 
 
lillkillen först i leden var grym med, haha så himla söt!! hans moves alltså!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0