Don't judge me by my past, i don't live there anymore. tidfördriv

1. Namn du vill bli kallad? - Sofie
2. Exakt ålder? - 15 år och typ 2 månader
3. Bor ? - Kulltorp
4. Bor tillsammans med? - Min familj
5. Husdjur? - 3 katter, 1 orm, 1 kanin, 4 hästar ( eller ah, bara ormen är egentligen min som i min, men familjens annars haha )
6. Färg på ditt hus? - Blått/vitt och ett grått
7. När är du född? - 19 oktober 1997
8. Klass? - 9C
9. Vilket år tar du studenten? - år 2017 tror jag det blir?
10. Något jobb? - bara på sommaren , hc :*
11. När ska du sova ikväll? - när jag är tillräckligt trött
13. Duschat idag? - japp
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - flingor, pizza, godis , popcorn
17. Dagens klädsel? - byxor och t shirt haha
19. Dagens snygging? - justin bieber lätt
20. Dagens roligaste? - alex! HAH
21. Har du många vänner? - haha ja det har jag väl
22. Hur många har du kysst? - öööh det vet jag inte, haha
23. Vem kramade du senast? - min syster tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - typ 484?????? haha fuck no
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - haha jadu
26. Hur många har varit otrogna med dig? - Jag vet inte haha, men har inte haft sådär seriöst förhållande på typ 1000 år så haha
27. Har du pojk-/flickvän? - naaaae
28. Vem pratade du med i telefon senast? - martina
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  Philip - då fåru de av mig me :* <3     ( haha lol ? )

FAVORIT:
30. Blogg? - ööö vet inte
31. Film? - vet inte as många
32. Låt? - vet inte haa
33. Mat? - pizza, tacos, sibyllaaaa
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - vet inte
38. Land? - thailand ffs
39. Ämne i skolan?- bild, fett chill
40. År? - 2008-2009

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - emma hahaha
42. Personen du pussade? - philip
43. Gången du spydde? - typ nån vecka sen hahah
44. Gången du grät? - igår!! lite , annars vet jg inte haha
45. Pizzan du åt? -idag
46. Gången du var i göteborg? - typ 1-3 år sen haha
47. Gången du var i stockholm? - typ några år sen
49. Killen du hånglade med? - philip haha
50. Personen som såg dig gråta? - philip , jonathan och fanny ahaha

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - bara kiwi annars hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humöret
54. Tv-spel eller datorspel? - öö båda
55. Singel eller upptagen? - Singel med tagen ;) ( haha lol )
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - allt suger
58. Ragga eller bli uppraggad? - hahhaha beror på
59. Big brother eller paradise hotel? - äe vet inte
60. Brunt hår eller blont? - blont haha
61. Blåa ögon eller gröna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklaaaad
63. Göteborg eller stockholm? - ääe bra fråga
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt tror jag väl
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - många
71. Personer du hatar? - jag hatar ingen, ogillar bara 
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många
73. Personer du kysst i helgen? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - hahahha as många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - typ 1 kanske? hahaha
76. Gånger du haft minnesluckor? - hahaahah typ 1-3
77. Piercingar har du? - 3 i öronenhaha
78. Personer du saknar just nu? - många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Några gånger

VEM?
80. Vill du ha sex med just nu? - robert pattinson ftw, haha ne
81. Ska du träffa imorgon? - min familj
82. Sjöng du senast för? - hahahah mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Använder inte msn
84. Spelade du tv-spel med senast? - min syster eller lillebror haha
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Fanny :**** 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ahduu
87. Förtjänar att dö? - Den som skadar och dödar bara för att 
88. Är din favoritartist? - vet inte
89. Ska du fira din födelsedag med? - Min familj
 
VAD:
90. Gör dig glad? - cola
91. Gör dig ledsen? - ingen cola
92. Vad vill du helst göra nu? - dricka cola
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå och köpa cola
94. Vill du ha nu? - cola
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - 6-pack cola
96. Längtar du till? - Tills nyår så jag kan dricka cola
97. Tycker du om dina betyg? - äckelbetyg
98. Ångrar du i ditt liv? - att lyssnade på hjärtat istället för hjärnan. hah
99. Vad gör du nu? - Svarar på deeessa frågor
 
Haha, jag vet, jag kan inte vara seriös. Förresten, så ordnade det sig med håret. Fanny kom och färgade om det, så nu är det typ.. brun/svart, haha, as mörkt, för mörkt egentligen, ser as blek ut, kanske för att jag är det , men nu får det vara såhär ett tag, kanske vänjer mig, färgar ändå om det snart. puss
 
cola är livet. nästan iallafall.
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0