:( :( :(

Haha, färgningen blev helt totaltfailat!
Det blev typ en blandning mellan rött, ( vinrött(?) ) brunt svart och ah typ 109094 olika färger.... haha usch!! Känner inte ens igen mig när jag kollar i speglen.. :(
Haha, sen var det visst inte färg på alla ställen i håret, men Fanny gjorde ett bra jobb ändå. ;)
Aja, har köpt ännu 2 packet och har tänkt att färga om det., stackars mitt hår.. haha.
Men måste göra så att färgen blir överallt och få bort det röda. Haha lär väl bara bli ännu värre, och tror inte det är bra att bara färga om det igen nu direkt efter, men skitsamma.
 
det ser --- bäääättre --- ut på bilderna, och det säger väl en hel del?hahaha!
 
sjukt slitet hår har jag med..
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :)

MVH AmandaB

2012-12-29 @ 20:15:52
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0