För hur många tårar som än har fått rinna, finns det alltid någon som får lågan att brinna.

 
 
Hallojs!
 
Skolan var sådär, trots att det var -20 och trots att jag har med mig både SO och NO hem.. Haha, omg..
Men, trots det känns det faktiskt som en bra dag. Min kamera fixade jag själv, hokus pokus fan vad bra jag är. Så ska ut och fota så ni får lite bilder sen! :D
Det nya Vampire Diaries avsnittet kommer ut också, och jag har choklad som jag ska äta upp.
Trots att det är lite motgångar i livet just nu, känns det faktiskt ganska bra.
pusshej
 
 
gammal bild i repris, men åh jag bara älskar bilden. nyfött föl som försiktigt försöker stå på sina ben. Love. 
uppdaterar senare!!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0