Fuck you

Har jag nämnt hur mycket jag hatar snön?
 
Det gör jag, jag bokstavligen hatar snön, ser inte en enda jävla bra sak med den.
För tillfället suger livet, man är ju fan anställd som betjänt eller något, en jävla massa äckligt plugg, massa saker som ska göras och sen har jag typ tredje världskriget med min familj. Eftersom att min familj/släkt läser min blogg ( mhm tänker inte säga mer än det ) så kan jag inte skriva mer, men nu ska jag plugga ihjäl mig annars får man väl typ skolka imon eftersom det är väl typ enda chansen man hinner plugga. Fan vad arg jag är. -.-'
 
Fick nog lite lätt hjärnskakning innan också, uppdaterar senare för nu hinner jag inte. 
Heh, vad är en blogg utan känslor? ;
fml
 
 
me right now aasså
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0