Kan inte drömma mig bort

Hallojs!
 
Har haft fullt upp, därav bloggningen!
 
Igår var ju Fanny, Boberg och Jonathan här, blev lite film och så! Vi kollade bl.a. på Chernobyl diaries, den var väldigt bra faktiskt. Lite ryck här och där, haha! Jaja, hade det kul och mysigt iallafall! :)
   Idag var det upp tidigt för att hänga med Emma och hennes störtsköna föräldrar till Ullared, åkte redan klockan 6 ( steg upp halv sex!!!!! ) på morgonen, haha! Somnade runt 1 igår så jag var ju lite halvt död. Hade iallafall kul där också, och fick med mig lite saker hem iallafall. :)
Ikväll kommer mina brudar till mig så blir det lite tjejkväll! :D ( Fanny skulle dock med Jonathan på någon spelsak, sorgligt nog. </3 )
 
 
Hahaha, och min syrra låste in mig i mitt rum också! Hon  gick ut, låste dörren med min nyckel för att skoja med mig, sen när hon skulle öppna kunde hon inte öppna, haha! Jag bor ju på övervåningen med så inte så smart att hoppa ut genom fönstret. Så fick kasta ner ett snöre, så hon fick knyta fast nycklen i, hahaha så fail!
 
 
//Sofie
 

Kommentarer
Postat av: emma.

haha söt syrra!

shit va du passar bra i den frisyren sofie :)

2012-12-22 @ 16:32:41
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0