love

Idag blev det ju som sagt ett ridpass på Prince.
 
Har inte varit ute med han på länge, men mamma har ridit honom lite.
Han var helt underbar.
Han skötte sig asbra, fast sen är det som en stor äng, där bara fick han damp, bakut och sen flög han iväg. Glad var han. Sen skulle jag stanna, men han tyckte att det var så kul att springa i snön så han liksom "slet" sig och vägrade stanna på 1 km. Måste erkänna att jag faktiskt var lite småtträdd, han har aldrig sprungit iväg på det sättet, dessutom nu när det är snö så är det ju lätt för att halka och tänk Princes snabba galopp i en sväng, inte bra.. Kan ju inte bara dra sönder hans mun heller. aja, tur att han bara är sånhär några få gånger, haha. ;)
 
Sen var det långa galoppsträckan, hahahah fyfan vad det gick! Kan ju säga att han var lagom trött efter det.
Sen red jag bara lite skritt för att han skulle varva ner lite, han lyssnade på allting, min älskade Priiiiince! :')
 
 
Lovar att det kommer nya bilder nu, så fort det är fint väder ute blir det fina nya bilder!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0