sanningar om mig själv

* Jag vågar inte kolla ut genom fönstren när det är mörkt, eller undviker det så mycket jag kan.
Är livrädd för att se något läskigt. Typ tjejen från the grudge står där. Åh får rysningar. 
 
 
* Jag är så jävla osäker på vad jag vill.
När det gäller allt, ena dagen vill jag det andra dagen inte. Haha, sucks sometimes! Tror jag måste börja hitta migsjälv och ta reda på vad jag vill. Haha ;)
 
 
* Jag vill ha en tatuering!
Bara en liten, någon fin text eller symbol typ.
google bild ftw
 

 
 
 
* Vill lära mig åka snowboard!
Så himla coolt är det, haha! Fast skulle aldrig ha tålamod med det, haha.
 
 
* Jag är as dålig på att gå i högklackat. ( pinsamt men sant ) 
Haha, därför går jag aldrig i det. Men det börjar bli bättre nu, haha. ;)
 
 
 
 
* Jag saknar Kiwi som fan efter typ 2 dagar utan henne.
Min lilla älskling. <3 Det bästa hon gjort är nog att ha bitit sönder mina läxor. Tog faktsikt bild på det en gång, men ändå, inte första gången direkt. Haha! Söööt.
 
 
 
i brist på uppdatering 
 
//Sofie
 

Kommentarer
Postat av: Emma.

Haha samma här! Vägrar kolla ut genom märka fönster.. Värsta som finns typ. Så rädd.

2012-12-24 @ 00:11:22
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0