I can't be with you

Hallojs!
-
Dagen var helt okej, för att vara Torsdag iallafall.
Har inte gjort så mycket egentligen. När jag kom hem från skolan så blev det stallet direkt, sen en underbar ridtur med Prince. Min älskade häst.
Nu har jag duschat, fönat håret, plattat håret och kollat på Wildfire! Så jävla bra, sitter och ler typ när det går bra. Jag blir så inne i serier och filmer. Seriöst, går det dåligt sitter jag och gråter, går det bra sitter jag och ler så jag knappt kan andas. Hehe.
Imorgon är det Fredag, äntligen! Blir att nörda datan på kvällen, och sjävklart ska jag rida en ganska lång runda på Prince!
Men vi hörs hörni!


Aww, ni får en bild på Deci som jag saknar så mycket ! ;) Hur gullig liksom?
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0