Life doesn't get easier , you're just getting stronger.

Hallojs!
-
Dagen var faktiskt väldigt nice! Överskottsenergi-tjej - check... Ehe.
Sen så åkte jag till stallet, ÅÅÅH JVLA SNÖ DRA ÅT HELVETE!!!!! Så extremt arg blir jag. Jag som trodde det började bli vår nu, men icke. -.-'
Men jaja, mockade och så och tog in dem. Då det snöade ganska mycket så fick dem komma in ganska tidigt.
Nu ska jag snart platta mitt hår ( jag hatar mitt hår, så lockigt omg -.- ), kanske spela lite tv-spel och sen så kolla One Tree Hill, nice.
Imorgon blir det dålig update ( som idag.. ) men vi ska åka till Bredaryd och vara där med konfan, yepp.
Men slänger upp lite inlägg sen, vi höörs!

Här får ni en bild på Kulltorps-Bredaryds (?) konfirmander. De hänger med till Växjö på Lördag också, yepp.


Miina små bushäästar!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0