Love me or let me go.

Jahapp, så sitter man här med ett helt lov framför sig.
Chillar, lyssnar på musik och snackar med lite socialt folk!
Känner mig också jävligt stark i mig själv just nu faktiskt. No one can bring me down. ;)
Imorgon så blir det sova och sen stallet! Rida Prince en sväng i skogen, och sen ska jag försöka hinna med att trixträna lite med Lodis. Det var ett tag sen nu, men hon kan puss helt nu iallafall.
Ska nog även åka lite skridskor med ett härligt gäng! :)
-
Ni får en härlig låt på det, haha!

-
Men nehepp, nu ska jag väl fortsätta med att inte göra någonting. Ska nog skrämma upp mig själv genom att kolla på The Last Exorcism. Ärligt så verkar den sjukt dålig, men vi får väl hoppas att den har några roliga scener. Dessutom sitter jag helt forever alone, så kanske blir lite läskigt ändå.
Men ha det gött! :)




Mina fina hästar! <3

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0