Sanningar om mig själv

* Om jag bråkar med någon, rejält, tar jag bort precis allt som har med dem att göra, nummer, bilder o.s.v, raderar dem typ..
Vilket inte är det bästa eftersom att jag inte brukar vara ovän med någon någon längre tid..
-
-
* Jag har slutat bita på naglarna!
Händer bara ibland, typ om jag är uttråkad.. (a)
-
-
* Jag älskar att kolla på skräckfilm!
Älskar att få den där kicken när man kollar och flyger till och skriker så man tror att halsen ska gå sönder. Är dock så himla rädd att jag kan börja gråta efter, hehe.. Men har sett sjukt många skräckfilmer faktiskt. :o Men bara av att se trailer/bilder kan skrämma mig. hehe.
-
-
* Älskar att redigera t.ex. ögon, hehehe..
-
-
-
* Har fobi för att snacka i mobiltelefon.
Seriöst, haha svarar typ aldrig om det inte är pappa eller mamma. xd (aa)
-
-
* När jag är ledsen/sur så tappar jag motivationen till precis allt.
Kanske t.ex. skulle göra 5 roliga saker, skiter i allt och bara sätter mig vid datan. Så kul är jag, haha.
-
-
* Får jag en kamera ( system ) så tar jag oändligt många kort, hehe.




//Sofie

Kommentarer
Postat av: christina :)))

Haha, jag har också typ fobi att snacka i mobiltelefon, HAHA... svarar bara om det är familj typ xd och så tappar jag också motivationen precis så som du beskriver det XD

2012-02-10 @ 21:35:43
URL: http://chonkii.blogg.se/
Postat av: emma.

hahahha känner igen mig i typ allt! xd

2012-02-10 @ 23:17:06
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0