5 sanningar om Fanny

* Jag hatar när det är nötter/fruktbitar i kakor, bakelser.

* Jag har aldrig haft en finne i pannan. Därav har jag aldrig foundation i pannan.

* Jag kan hela låten till Mister Cool-The snook. Har lyssnat på den sen typ 3:an (?) och tröttnar aldrig på den!

* Jag saknar 2 personer så mycket så jag tror jag sprängs snart. Jonathan och Davidsson. Om jag skulle få välja 2 stycken och ta med i vår klass, skulle jag utan tvekan välja dem. Mina bästisar som jag knappt ser nuförtiden. Och allt det på grund av att vi bytte klasser. Saknar ju mina killar så mycket hela tiden. :(
Självklart är det ju många mer som jag saknar som jag inte går i samma klass som, men Jonathan och Davidsson är nåt extra.

* Jag har väldigt känsliga öron, därför har jag aldrig några öronhängen. Sover jag med det en natt blir öronen helt !?!?! aa.





-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0