hoppningen

Gick väl ändå rätt bra idag, särskilt med tanke på att jag inte hoppat speciellt mycket med henne. Förväntar mig heller inte att hon ska vara proffs. Inte när hon bara är 5 år ;)
Men det är inget precis flyt i det hela, eftersom hon inte har tekniken än och inte är van, men med lite träning så ska vi nog fixa det!
-
Lite bilder som jag lovade!


Ni ser ju att det itne precis är nåt flyt och lite stelt om man säger så, haha. Men som sagt, träning !
-
Lite bilder vare där, yämän !  Får tacka Sofie för att hon följde med och vara hinderhjälpare+fotograf! hehe

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy va duktig hon är för att bara vara 5 år! :D du har gjort ett bra jobb, verkligen!

2012-01-04 @ 14:37:25
URL: http://hhannaglaad.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Allt går att göra bättre hela tiden.

Men om man kollar på hennes teknik så är den jättebra med tanke på henne ålder.

Sen dessutom hoppar hon ju varken av för tidigt eller försent, så antingen är hon ju bra på att bedöma avstånd eller så är också du det. Antar att det är från er båda. :)

Men som sagt, jag är imponerad! :D vill se mer :3

2012-01-04 @ 22:44:33
URL: http://hhannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0