My heart

Halloojs!
 
Sorry för dålig uppdatering.
Vaknade sent idag, är ju ledig och det är väldigt skönt!
Har chillat, flyttat till pappa igen och städat lite. Sitter här och kollar runt, för lite senare ska jag åka och köpa IPHOOOOOONE ! Äntliiigen.
Fan om det inte finns det jag vill ha i den butiken, då ska jag fan skriva ett klago samt hotmejl. ;)
Har inte så mycket att skriva, skönt att träffa min andra hälften till familj! 
Imorgon är det jobb som vanligt. 
Vi hörs väl ikväll, puss!
 
 
Fick även en parfym från Martina, Rebelle by Rihanna, luktade aweesome!
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: anonym

Ska du köpa en 4s elr 4? ( spela roll vilken det är av dom..) men svart eller vit? ;P

2012-07-31 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0